نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چگونه ماندن موراتا در یووه، فالكائو را عازم تورین خواهد كرد؟!

چگونه ماندن موراتا در یووه، فالكائو را عازم تورین خواهد كرد؟!

یك نام جدید و این بار از سوی یك روزنامه بریتانیایی. آیا شنیده‌های این نشریه در خصوص جذب آسان و كم‌خرجِ رادمیل فالكائو توسط یووه در صورت ماندگاری موراتا در جمع بیانكونری‌ها، سناریویی قابل تحقق خواهد بود؟ خاطره ترانسفرینگِ ستاره‌های تاریخ مصرف گذشته‌ای همانند نیكولاس آنلكا و لوكا تونی بار دیگر از سوی یوونتوسی‌ها تكرار خواهد شد؟

 

دیلی‌میرر در خبری اعلام كرد: پس از سپری شدن فصلی ناموفق در چلسی؛ رادمیل فالكائو اكنون باید چمدان‌هایش را بار دیگر ببندد و رهسپار موناكو (باشگاهی كه مالكیت او را در اختیار دارد) شود تا با مسئولان این باشگاه فرانسوی پای میز مذاكره بنشیند.

 

این روزنامه صبح لندن با اشاره به رضایت این باشگاه فرانسوی به اعطای رضایت‌نامه به فالكائو برای پیوستن به باشگاهی دیگر مدعی شده است كه سه باشگاه یوونتوس، میلان و یك باشگاه از لیگ حرفه‌ای چین آماده عقد قرارداد با این بازیكن كلمبیایی هستند.

 

دیلی‌میرر با تاكید بر پیگیری و پیشنهاد مالی قابل توجه باشگاه چینی كه نامش را نیز فاش نساخته، تمایل فالكائو به ادامه دوران فوتبالی‌اش در اروپا را نكته‌ای مهم در احتمال مقصد نهایی‌اش می‌داند.

 

این روزنامه انگلیسی در بخش مهمی از این خبر با اشاره به تصمیم یووه بر حفظ پائولو دیبالا، ماریو منژوكیچ و تلاش برای نگاه داشتن آلوارو موراتا در تورین و با یادآوری انتقال احتمالی سیمونه زاتزا به باشگاهی دیگر، پروژه ترانسفرینگ فالكائو به یووه را منوط به حفظ موراتا و طبیعتاً پایان داستان جذب ادینسون كاوانی و آلكسی سانچز دانسته و احتمال تحقق پیوستن فالكائو به یوونتوس را 50‐50 مفروض داشته است.

 

تنها نكته‌ای كه باعث خواهد شد این مهاجم 30 ساله هواخواهان پرشمار سال‌های گذشته را اطراف خود نبیند، آمار مایوس كننده او در طول دو فصل گذشته است؛ جائیكه او در منچستر یونایتد و چلسی مجموعاً 41 بار به میدان رفته و تنها 5 گل به ثمر رسانده است.

 

باشگاه یوونتوس پیش از این و در سالهای گذشته مانند بسیاری از باشگاه‌های معتبر دنیا نسبت به جذب این بازیكن ذاتاً گلزن متمایل بود اما مصدومیت‌ها و دور شدن او از فرم آرمانی‌اش در سالهای اخیر باعث شده او هرگز نتواند روزهای فراموش‌ناشدنی‌اش در ریورپلاته، پورتو و اتلتیكو مادرید را تكرار كند.

 

نكته جالب توجه در مورد رادمیل فالكائو، مدیربرنامه‌های او «گِستیفوته» است كه پیش از این و در سالهای گذشته بازیكنانی نظیر خورخه آندراده و تیاگو را نیز به یووه ترانسفر كرده بود. او در كنار مدیریت برنامه‌های بسیاری از بازیكنان اسپانیولی زبان، هم‌اكنون به عنوان Agent كریستیانو رونالدو نیز مشغول به فعالیت است. به نظر می‌رسد اعلام این خبر توسط روزنامه دیلی‌میرر، از سوی او نیز تایید شده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: